sobota, 16 lutego 2013

Relacja z diety NA ŻYWO- po 45 dniach KONIEC DIETY TATY

 fot. Mój Tata:)

Wczorajszy dzień był ostatnim dniem diety dr Dąbrowskiej dla mojego Taty.
Od dzisiaj powoli (a nawet bardzo powoli) "wychodzi" z diety. Koniecznie przeczytajcie Jego poniższą wypowiedź, aby dowiedzieć się jakie są powody przerwania diety i jak się czuje:


"Miałem do rozwiązania problem. Przeszedłem zalecany okres diety- nawet przedłużyłem go o kilka dni. Czuję się bardzo dobrze, najmniejszych negatywnych dolegliwości. Z jednej strony chciałbym czas diety przedłużyć, z drugiej myślę, że Zięć przerwał dietę, gdy zaczęła Go boleć łydka – może zaczęło się już dziać coś negatywnego ? Nie chciałbym zrobić sobie jakiejś krzywdy. Zrobiłem chyba i tak dużo – straciłem do dziś 19,4 kg, oczyściłem organizm, może pozbyłem się jakichś chorych komórek, o których nie wiedziałem? Niektórzy mówią, że w czasie takiej diety mogą być usuwane zdegenerowane komórki, które mogłyby rozwinąć się w raka. Za namową Żony postanowiłem przerwać tę Dietę, ale przez okres Wielkiego Postu nie wracać jeszcze do jedzenia mięsa, a spożycie węglowodanów bardzo ograniczyć. Przez 6 tygodni udało mi się bez problemu nie jeść. Zobaczę czy przez kolejne 6 uda mi się jeść mało. 

Pozdrawiam i życzę wytrwałości Czwórce, która najtrudniejsze ma już chyba za sobą.

Czesiek"

Muszę jeszcze na coś zwrócić uwagę. Zauważcie, że Tata po 45 dniach diety nie jest słaby i nie pada ze zmęczenia, głodu czy wycieńczenia . Jest wręcz odwrotnie-czuje się świetnie, lepiej niż przed dietą. Ale nie ma się co dziwić, w końcu waży blisko 20 kg mniej!:)



                            Dzisiejsze wyniki przedstawiają się następująco:

TATA                                                                                         MĄŻ

Waga                 Ciśnienie                                                        Waga *

95,4                   137/81                                                             80,7


* Dziesiąty dzień po zakończeniu diety


UWAGA! Wyniki z poprzednich dni znajdziecie tutaj. 


Zobacz również:

Dzielna 4 już wystartowała!NIE WIDAĆ?Sałatka jarzynowa z dietetycznym majonezem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz